Договір публічної оферти

Всі відносини між Виконавцем та Замовником регламентуються договором публічної оферти, з яким Замовник повинен ознайомитись перед замовленням послуги.

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИпро надання клінінгових послуг
ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
Наведені у даній оферті терміни використовуються в таких значеннях:Оферта – цей документ, опублікований в мережі Інтернет за адресою https://chystezhyttya.com.ua/ і містить пропозицію необмеженому колу осіб.Акцепт оферти – повне і беззастережне прийняття умов оферти Замовником шляхом здійснення дій, зазначених у п.6.2. Оферти. Акцепт оферти створює Договір.Веб-сайт – належний Виконавцю ресурс, розміщений для публічного доступу в мережі Інтернет за адресою: https:// chystezhyttya.com.ua/, що забезпечує інформування користувачів про перелік послуг, вартість, порядок їх замовлення та оплати, і надає потенційним Замовникам можливість оформити замовлення онлайн, чи по телефону.Виконавець – Фізична особа-підприємець Романенко Катерина Іванівна;Замовник – будь-яка фізична або юридична особа, яка своїми діями виявила намір укласти договір на умовах визначених у даній Оферті.Клінінгові послуги – це комплекс послуг, які надаються Виконавцем та залученими ним особами, направлений на забезпечення чистоти в Об’єкті. Об’єкт – приміщення або територія, або їх частина, де безпосередньо надаються послуги клінінгу.Перелік послуг – комплекс клінінгових послуг, що надаються Замовникам, опублікований на Веб-сайті Виконавця.Прайс-лист на послуги – діючий систематизований перелік послуг Виконавця з цінами на послуги, опублікований на Веб-сайті Виконавця.Терміни, не визначені цією Офертою тлумачаться в першу чергу у відповідності до змісту цієї Оферти, в другу чергу – відповідно до чинного законодавства України, в третю чергу – відповідно до звичаїв ділового обороту. 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відповідно до статті 641 Цивільного Кодексу України цей документ є публічною офертою Виконавця та містить всі істотні умови договору з надання послуг Замовнику.1.2. В разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, особа вважається такою, що приймає пропозицію укласти договір з Виконавцем на визначених у даній Оферті умовах (здійснює акцепт Оферти) та стає Замовником.1.3. Цей договір містить в собі умови договорів побутового підряду і надання послуг та регулюється нормами цивільного законодавства України та і Законом України «Про захист прав споживачів», щодо Замовників – фізичних осіб.1.4. Здійснюючи акцепт даного публічного договору оферти, Замовник підтверджує свою правоздатність та дієздатність, досягнення Замовником віку 18 років, а також законне право вступати в договірні відносини з Виконавцем. 2. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ. АКЦЕПТ ОФЕРТИ
2.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику клінінгові послуги в відповідно до умов цієї оферти, а Замовник зобов’язується оплатити послуги за встановленою вартістю, вказаною в Прайс-листі Виконавця. Виконавець в залежності від дійсного стану Об’єкта має право скоригувати вартість послуг шляхом додаткового оголошення остаточної вартості Клінінгових послуг. Таке оголошення остаточної вартості Клінінгових послуг буде вважатись невід’ємною частиною Оферти.2.2. Вид послуги та її детальний опис зазначається на Веб-сайті Виконавця у розділі “Послуги”. Сторони можуть погодити окремий вид та перелік послуг з клінінгу, що не передбачений у зазначеному розділі. При цьому інші умови Оферти залишатимуться незмінними.2.3. Виконавець публікує на своєму Веб-сайті Прайс-лист на послуги.2.4. Цей договір публічної оферти вважається укладеним (акцепт оферти) з моменту передплати послуг Замовником.2.5. Замовляючи послуги, Замовник дає згоду на отримання інформації від Виконавця за допомогою sms та e-mail- розсилок, а також повідомлень в месенджерах та соціальних мережах.2.6. Виконавець має право залучати до виконання цього Договору третіх осіб, залишаючись при цьому відповідальним за їх дії перед Замовником. 3. УМОВИ І ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ.
3.1. Для замовлення послуг Виконавця Замовник надсилає відповідне повідомлення (sms, повідомлення через месенджери Viber, WhatsApp, Telegram, Instagram Direct) на телефонні номери зазначені на Веб-сайті Виконавця або здійснює безпосередній телефонний дзвінок, чи замовляє зворотній дзвінок шляхом заповнення відповідної форми на Веб-сайті.3.2. В результаті здійснення дій, передбачених в п. 3.1. з Замовником зв’язується представник Виконавця і погоджує з ним місце, об’єм послуг, вартість, дату і часовий інтервал для виконання Замовлення.3.3. Для формування остаточної ціни на послуги Виконавець має право запросити у Замовника фото- та відеоматеріали Об’єкта. Замовник відповідає за конфіденційність наданих йому фото- та відеоматеріалів згідно вимог діючого законодавства та Політики конфіденційності Виконавця.3.4. Після отримання всієї необхідної інформації від Замовника Виконавець повідомляє Замовнику остаточну ціну послуг, які підлягають оплаті Замовником.3.5. Після передплати послуг у Виконавця виникає обов’язок щодо надання замовлених Клінінгових послуг у погодженому Сторонами порядку.3.6. Замовник відповідає за повноту і достовірність повідомлених ним своїх особистих даних та даних щодо замовлення і підтверджує, що всі дії, які будуть зроблені з використанням цих даних для виконання умов цієї Оферти, виконуються ним особисто або з його згоди. В рівній мірі Замовник підтверджує достовірність та законність надання повідомлених ним даних щодо інших осіб, на ім’я яких може здійснюватися оформлення Замовлення. Замовник розуміє та приймає на себе всю відповідальність за точність, повноту і достовірність введених ним даних.  3.7. Зміна особистих даних Замовника або інших зазначених ним осіб в оформленому замовленні може спричинити втрату чинності узгодженої в замовленні вартості послуг (тарифів). Таким чином, Замовник приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна дати і часу Замовлення, повернення грошей та ін.), пов’язані з його діями по допущенню помилок і неточностей в наданні даних.  3.8. За фактом надання послуг Виконавець пред’являє виконані роботи, а Замовник повинен прийняти їх протягом 30 хвилин, або вказати на недоліки. Виконавець повинен виправити недоліки. Замовник повинен попередити про недоліки, які він не приймає до того, як відпускає бригаду прибиральників з Об’єкту. 4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
4.1. Виконавець зобов’язується:4.1.1. Виконувати роботи якісно і в узгоджені терміни;4.1.2. Самостійно та за власний рахунок доставити на Об’єкт все необхідне для надання послуг: персонал, миючі засоби, інвентар та обладнання;4.1.3. Негайно інформувати Замовника (його представника на Об’єкті) про виникнення обставин, що перешкоджають виконанню робіт Виконавця, з правом призупинення робіт і подовження термінів проведення прибирання до отримання відповідних вказівок Замовника і підписання (при необхідності) відповідних доповнень до цього Договору;4.1.4. Надати можливість Замовнику контролювати процес виконання робіт Виконавцем, не втручаючись при цьому в його діяльність, за винятком випадків, коли таке втручання може і повинно запобігти можливий збиток від виконання робіт.4.2. Виконавець має право:4.2.1. відмовитися від виконання цього Договору в односторонньому позасудовому порядку шляхом направлення Замовнику письмового повідомлення, в разі затримки оплати Замовником будь-яких сум за цим Договором, а також вимушеного простою не з вини Виконавця більше 2 (двох) годин. В цьому випадку всі раніше сплачені Замовником за цим Договором платежі поверненню не підлягають, а зараховуються в якості компенсації збитків Виконавця, включаючи упущену вигоду;4.2.2. самостійно здійснювати кадрову політику і управління персоналом (в т.ч. розстановку персоналу по Об’єктам та в самому Об’єкті, заміну персоналу, переміщення персоналу на інші Об’єкти і т.п.);4.2.3. призначити представника з повноваженнями на здачу робіт і підписання претензій та зауважень, а також для вирішення оперативних питань, що виникають в процесі надання послуг;4.2.4. Виконавець (або уповноважена Виконавцем особа) має право відвідувати і оглядати (в тому числі попередньо) Об’єкт, з метою контролю і уточнення даних. 5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
5.1. Замовник зобов’язується:5.1.1. Забезпечити допуск Виконавця на Об’єкт прибирання в передбачений цим Договором строк в стані, що відповідає умовам Замовлення;5.1.2. Підготувати Об’єкт для можливості надання послуг по його прибиранню Виконавцем без заподіяння шкоди Об’єкту, в тому числі провести необхідне закріплення і ремонт предметів екстер’єру та інтер’єру, ізолювати приміщення, в яких проводиться прибирання від інших приміщень, видалити з Об’єкту цінні, крихкі і інші що не підлягають прибиранню предмети та/або речі, а також письмово проінформувати Виконавця про наявність таких предметів та/або речей на об’єкті і необхідності застосування спеціальних методів їх очищення та/або збереження. У разі ненадання такої інформації Виконавець не несе відповідальності за можливе пошкодження таких предметів та/або речей;5.1.3. Забезпечити присутність на об’єкті протягом всього періоду проведення збирання відповідальних представників Замовника з правом підписання від імені Замовника всіх необхідних відповідно до умов цього Договору актів, погоджень, дозволів та інших документів, а також для вирішення виникаючих питань в оперативному порядку;5.1.4. Забезпечити безперешкодний доступ персоналу Виконавця з необхідним інвентарем та обладнанням протягом усього періоду виконання робіт в усі необхідні приміщення на Об’єкті. При необхідності оформлення перепусток на Об’єкт Замовник зобов’язується попередити про це Виконавця завчасно та оформити їх до моменту передачі Об’єкту для проведення прибирання;5.1.5. Забезпечити Виконавця справними джерелами: електроенергії (220 Вт, 50 Гц), холодного і гарячого водопостачання, справною системою каналізації, надати місця складування відходів, сміття. У разі виконання робіт при недостатньому природному освітленні, забезпечити нормальне штучне освітлення Об’єкту прибирання;5.6. Надати приміщення (місце) на об’єкті або в безпосередній близькості від об’єкта, придатне для переодягання співробітників Виконавця, а також забезпечити персоналу Виконавця можливість використання туалетів та умивальників для особистої гігієни;5.1.7. Створити безпечні умови для проведення робіт співробітниками Виконавця на Об’єкті, а також виключити інші фактори, що можуть спричинити травмування співробітників Виконавця, за умови дотримання співробітниками Виконавця техніки безпеки;5.1.8. Негайно повідомити Виконавця про виникнення ситуації, яка може призвести до аварії і нещасних випадків, про нещасні випадки, що сталися на об’єкті Замовника з співробітниками Виконавця;5.1.9. На підставі інформації, що надійшла від Виконавця, негайно вживати заходів щодо усунення обставин, що перешкоджають проведенню робіт Виконавцем. Нести відповідальність за дії третіх осіб, що перешкоджають виконанню робіт Виконавцем, як за свої власні. В разі, якщо обставини, що перешкоджають веденню робіт Виконавцем, не будуть усунуті протягом поточної робочої години то, починаючи з наступної години, персонал Виконавця буде вважатися таким, що знаходяться у вимушеному простої не з вини Виконавця з оплатою встановленою Виконавцем на Веб-сайті, або погодженою при замовленні Клінінгових послуг;5.1.10. Прийняти належним чином виконані роботи в порядку, передбаченому цим Договором;5.1.11. Здійснити оплату вартості послуг Виконавця, в порядку встановленому в Оферті, або окремо погодженому Сторонами;5.1.12. Пред’явити Виконавцю, на його вимогу документи, що підтверджують права власності (користування) Замовника на Об’єкт прибирання;5.1.13. Надати Виконавцю на його першу вимогу фото та/або відеоматеріали з дісним станом Об’єкта для погодження умов надання послуг;5.1.13. Здійснити в узгоджений з Виконавцем час, попередній допуск на Об’єкт прибирання представників Виконавця для оцінки відповідності інформації, зазначеної в замовленні фактичному стану;5.1.14. У разі зміни узгодженого відповідно до Замовлення переліку робіт в бік збільшення або ускладнення, здійснити оплату вартості таких робіт;5.1.15. Замовник зобов’язується надавати достовірну і повну інформацію Виконавцю;5.1.16. Замовник зобов’язується самостійно перевірити дані замовлення перед його підтвердженням. Замовник несе повну відповідальність за достовірність інформації, і правомірність використання даних, що вказуються ним при оформленні замовлення.5.2. Права Замовника:5.2.1. Отримувати якісні послуги в погодженому об’ємі у узгодженому місці та час;5.2.2. Замовляти додаткові послуги;5.2.3. Замовник має право на відшкодування збитків, заподіяних Замовником та залученими ним особами;5.2.4. Контролювати хід і якість надання послуг, не втручаючись при цьому в діяльність Виконавця, за винятком випадків, коли таке втручання може і повинно запобігти можливий збиток від виконання робіт. 6. РОЗРАХУНКИ, СПОСОБИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
6.1. Вартість послуг визначається Виконавцем на підставі Прайс-листа опублікованого на Веб-сайті з урахуванням дійсної складності процесу надання послуг.6.2. Замовник оплачує послуги шляхом передоплати у розмірі 15-20% у безготівковому вигляді на поточний рахунок Виконавця, або готівкою – за погодженням сторін, та післяплатою залишку після прийняття виконаних робіт.6.3. У разі вимушеного простою персоналу Виконавця на об’єкті прибирання, який виник не з його вини, оплачується Замовником у розмірі, зазначеному на Веб-сайті, або окремо погодженому сторонами при здійсненні замовлення послуг. У разі вимушеного простою термін виконання робіт за цим Договором може бути пропорційно збільшений Виконавцем в односторонньому порядку.6.4. Вартість спожитих Виконавцем в процесі збирання електроенергії, води та інших оплачуваних комунальних ресурсів Виконавцем не компенсується і оплачуються Замовником самостійно в повному обсязі постачальникам таких послуг. 7. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
7.1. Здійснюючи замовлення послуг Замовник, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”, надає Виконавцю однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі наданому Замовником, з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, а також підтверджує, що отримав повідомлення про включення персональних даних до бази персональних даних Замовника та що повідомлений про свої права, як суб’єкт персональних даних, які визначений ст. 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються.7.2. Персональні дані Замовника приймаються, зберігаються, обробляються та знищуються відповідно до Політики конфіденційності, яка опублікована на Веб-сайті Виконавця. 7.3. Повідомляючи свої персональні дані Замовник тим самим підтверджує, що ознайомлений та погоджується з Політикою конфіденційності Виконавця. 8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. ФОРС МАЖОР.
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором публічної оферти Виконавець і Замовник несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.8.2. Виконавець не несе відповідальності за порушення умов договору публічної оферти, якщо таке порушення викликане дією обставин непереборної сили (форс-мажор): дія (рішення) органів державної влади, пожежа, повінь, землетрус, інші стихійні дії, відсутність електроенергії та/або збої роботи комп’ютерної мережі, страйки, громадянські заворушення, безлади, епідемії, епізоотії, карантинні обмеження, дії (бездіяльність) адміністрації Об’єкта, які перешкоджають Виконавцю в доступі до нього, будь-які інші обставини, які можуть вплинути на виконання Виконавцем своїх обов’язків та непідконтрольні Виконавцеві.8.3. Замовник приймає на себе всю відповідальність за забезпечення безперешкодного доступу до Об’єкта.8.4. У разі якщо Замовник не повідомив Виконавця принаймні за 24 години про необхідність перенесення дати надання послуг і не забезпечив в раніше обумовлені дату і час доступ до Об’єкта, Виконавець має право відмовитися від виконання послуги. Здійснена оплата послуг буде утримана Виконавцем у якості штрафної санкції за порушення Замовником своїх обов’язків.8.5. Замовник приймає на себе всю відповідальність за забезпечення особистої присутності або присутності іншої уповноваженої особи на Об’єкті під час надання послуг. У випадку порушення даної умови настають наслідки, передбачені п. 8.5. даної Оферти.8.6. Замовник приймає на себе всю відповідальність за збереження особистих і цінних речей на Об’єкті.8.7. У разі якщо надання послуг погоджено сторонами за відсутності Замовника, або його представника, Замовник зобов’язується забезпечити відсутність цінних речей на Об’єкті.8.8. У разі виявлення пропажі майна, Замовник має право пред’явити претензію за фактом такого виявлення тільки в період проведення прибирання або безпосередньо після її закінчення. Факт підписання Замовником Акту свідчить про відсутність претензій в частині збереження особистих і цінних речей в Об’єкті.8.9. У разі виявлення недоліків під час приймання результату виконаної послуги Замовник має право вимагати від Виконавця безоплатного усунення виявлених недоліків або відшкодування понесених ним витрат на виправлення недоліків своїми засобами або третіми особами. Факт виявлення недоліків повинен бути зафіксований в Акті з подальшим пред’явленням рекламації. При недотриманні Замовником даних умов Виконавець залишає за собою право вважати послуги виконаними належним чином і в повному обсязі.8.10. Сукупна відповідальність Виконавця за договором Пропоновані можливості, по будь-яким позовом або претензії щодо цього договору або його виконання, обмежується вартістю послуг, щодо яких у Замовника виникли претензії.8.11. Спори щодо виконання цього договору, що виникли з ініціативи Замовника, підлягають розгляду з обов’язковим дотриманням досудового претензійного порядку. Претензія направляється Виконавцю з використанням форми зворотного зв’язку, яка знаходиться на Веб-сайті Виконавця. Термін відповіді на претензію не може перевищувати 20 днів з моменту отримання претензії Виконавцем. У разі неможливості врегулювання спору в досудовому порядку, подальший спір підлягає розгляду в суді загальної юрисдикції за місцем знаходження Виконавця.8.12. Виконавець має право без пояснення причин відмовити Замовнику в оформленні замовлення. При цьому, в разі якщо Замовником були оплачені послуги, Виконавець зобов’язується або направити Замовнику підтвердження замовлення, або відмовитися від оформлення замовлення і повернути Замовнику сплачені ним кошти.8.13. Замовник зобов’язується ознайомитися з актуальною версією Договору при кожному відвідуванні Веб-сайту. 9. ПОРЯДОК ЗМІНИ, ПРОЛОНГАЦІЇ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
9.1. Виконавець залишає за собою право в будь-який час вносити зміни в умови цього договору публічної оферти без попереднього повідомлення. Якщо інше спеціально не обумовлено, всі зміни і доповнення до цього договору публічної оферти вступають в силу з моменту їх публікації на Веб-сайті.9.2. Використання Замовником Веб-сайту для цілей оформлення замовлення послуг після внесення змін до договору публічної оферти означає згоду з внесеними змінами.9.3. Виконавець має право розірвати договір у будь-який час. При цьому вартість оплачених, але не отриманих послуг не з вини Замовника підлягає поверненню.9.4. Замовник має право в будь-який час в односторонньому порядку відмовитися від Послуг Виконавця. При цьому, у випадку, коли відмова від Клінінгових послуг відбулась більше ніж за 24 години до моменту початку їх надання, Замовнику повертається 50 % їх вартості. У випадку, коли відмова від послуг відбулась менше ніж за 24 години до моменту початку їх надання, вартість послуг утримується Виконавцем у якості штрафної санкції за порушення договору.9.5. Цей договір діє до повного виконання своїх обов’язків за сторонами.  10. АДРЕСА ТА ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Фізична особа-підприємець: Романенко Катерина Іванівна, Торгова марка «Чисте Життя».Код ЄДРПОУ: 3231402738Поточний рахунок (IBAN): UA943220010000026004350061370 в АТ "Юніверсал банк", МФО 322001Юридична адреса: Україна, 02144, м. Київ, вул. Софії Русової, б. 7, кв. 391.Адреса в інтернеті: https://chystezhyttya.com.uaТелефон: +380 93 277 69 69Директор: Романенко Катерина Іванівна

Зв'язатись з нами або слідкувати

Наша компанія закликає українців бути осознаними та відмовлятись від використання Telegram. Чому? Дивіться тут та тут Долучайтесь!