UA
EN
FR
EN
FR
Про нас
"Втілюючи у життя інтер'єрні проекти житлової та комерційної нерухомості ми постійно стикались з проблемою в кінці їх реалізації - знайти гарний клінінг, який приведе наші об'єкти у повний порядок та зробить це професійно. Тому в один момент прийшла думка зробити свою клінінгову компанію". Так і народилась компанія "Чисте Життя".
Максим Романенко - засновник та керівник.
Чому саме ми?
ВІДМІННА ЯКІСТЬ
Про якість наших послуг може говорити велика кількість клієнтів, які залишаються з нами вже протягом більше 5 років. Ми приділяємо велику увагу навчанню нашого персоналу і якості послуг, що надаються.
ШВІДКІ ТЕРМІНИ
У максимально короткі терміни наша компанія готова прийняти замовлення, оцінити ступінь необхідних робіт, сформувати вартість і домовитися про час.
ПРИЄМНІ ЦІНИ
Наші ціни не є завищеними і порадують кожного клієнта. Для постійних і регулярних клієнтів діє система знижок. Після прорахування ціни вона не змінюється.
Процес замовлення та оплати послуг
Ви звертаєтесь до нас за телефоном, або через зручний Вам месенджер, описуєте задачу, яку потрібно вирішити.
Наш спеціалист задає Вам уточнюючі запитання щодо забрудненнь, площі об'єкта, кількості вікон та санвузлів та інші.
Для того щоб ми одразу прорахували точну вартість роботи Вам потрібно мати відповіді на такі запитання:1. Для розрахунку миття вікон: кількість вікон, приблизні, або точні розміри, інформація щодо місцезнаходження об'єкта.2. Для розрахунку прибирання після ремонту: площа об'єкта, стан забруднення, кількість кімнат, кількість санвузлів, кількість та приблизні розміри вікон, наявність або відсутність меблів, місцезнаходження об'єкта.3. Для розрахунку генерального прибирання: площа об'єкта, стан забруднення, кількість кімнат, кількість санвузлів, кількість та приблизні розміри вікон, місцезнаходження об'єкта.
* якщо у Вас будуть фото або відео об'єкта то це великий плюс.
Ми робимо розрахунок вартості послуги та повідомляємо Вам остаточну суму. Сума не змінюється надалі, тому Ви можете будете впевнені що не буде ніяких скритих надбавок.
Плануємо зручний для Вас день та час і фіксуємо його в наш графік. Фіксація дати відбувається після символічної передплати в 1000 грн. Робиться це для того, щоб клієнт не відміняв в останній момент прибирання та не руйнував наші робочі графіки. Сподіваємось на розуміння в цьому питанні, так як і ми і Ви цінуємо свій час. Залишок суми оплачується лише після того, як робота виконана та прийнята замовником.